Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og til at montere fejl på vores hjemmeside. Vi deler også oplysninger om din brug af vores hjemmeside med vores analysepartnere. Vores partnere kan kombinere disse data med andre oplysninger, du har givet dem, eller som de har indsamlet fra din brug af deres tjenester.
Læs vores cookiepolitikOm os
Kontoret holder åbent
mandag - torsdag 8.00-15.30
fredag 8.00 - 15.00
eller efter aftale .
Telefonen er altid viderestillet, og De skal være velkommen til at kontakte os med spørgsmål eller kommentarer.
Vi holder efter aftale åbent, også lørdag og søndag samt helligdage.
- Vi kan altid træffes på tlf. 62 21 20 49
Betingelser
Prisen er for anvendelse af det udlejede i en dag.
Ved leje i en længere periode indhent tilbud.
Lejeperioden er 3 dage.
Lejer er ansvarlig for det lejede i hele lejeperioden.
Lejer er pligtig til at overholde lejebetingelserne.
Borde og stole må ikke udsættes for fugt og skal om nødvendigt rengøres efter brug.
Reklamation skal ske inden afbenyttelse.
Annulering: Ved annullering betales ½ leje.
Erstatning: Lejer har fuld erstatningspligt overfor beskadigelse eller bortkomst af det lejede, fra overdragelsestidspunkt til lejer.
Erstatningsprisen er dagsprisen for genanskaffelse og afregnes ved afhentning.
Lejeperiode
Lejen dækker op til tre dage (én gangs brug). Er der behov for en længere lejeperiode gives tilbud.
Betalingsbetingelser
Alt lejet materiel betales ved modtagelse med mindre andet er aftalt. Vi modtager mobile pay, bankoverførsel samt kontant.
Telte
Alle partytelte leveres og opstilles af os, på et anvist sted. Det kan dog aftales at lejer stiller med mandskab til hjælp, men partytelte udlejes ikke uden at personale fra os er til stede ved opstilling – nedtagning. For at standardpriserne er gældende skal følgende være opfyldt: Opstillingsstedet skal være rimeligt plant, og vi skal kunne køre indenfor 15 m af opsætningsstedet, evt. trappetrin tæller én meter pr. stk. Er der længere kræves der hjælp til transportering af materiel. Specielle forhold efter tilbud. Ved stormvejr opstilles telte ikke.
Der må ikke opsættes klistermærker eller klæbes med tape på teltdugen, borde eller stole. Der må ikke grilles i teltene. Der må ikke bruges olielamper eller fakler inden i teltene. Hvis dette ikke overholdes må der påregnes et mindste gebyr på kr. 500,00 til rengøring.
Husk at oplyse om teltet skal stå på fliser eller lign., hvor vi ikke kan sætte pløkker, idet vi skal medregne klodser til fastmontering.
OBS. vær venligst opmærksom på, at udlejer har ret til, at annullere ordre på telte, såfremt vejrforholdene udgør en sikkerhedsmæssig risiko for anvendelse af teltet. Dette gælder både før og efter opsætning af teltet.
Anvendelse
Udlejningsmaterialet leveres i efterset og rengjort stand og skal returneres i samme stand, Teltene skal være rene, borde og stole afvaskede. Gulv skal være fejet og rengjort. Service returneres skyllet, med mindre andet aftalt. Slushice-/popcornmaskiner skylles af efter brug, vi klarer selve rengøringen.
Lejer er ansvarlig for det lejede materiel fra levering til afhentning.
Alt materiel skal opbevares, således at det er beskyttet for snavs og fugt mm.
Evt. reklamationer skal rettes til vores firma før ibrugtagelse. Videre udlån/udlejning er ikke tilladt uden vores forudgående accept.
Afbestilling
Telte: Ved afbestilling senere end 14 dage betales 50% af lejeprisen.
Erstatninger/forsikring
Lejer er ansvarlig for mangler eller beskadiget materiel overfor Svendborg Serviceudlejning og vores samarbejdspartnere. Betaling for beskadigede eller manglende genstande, afregnes ved afhentning/returnering.
Transport
Telte, service, borde og stole etc. leveres og afhentes gerne - kørsel må påregnes, se mere under levering og afhentning.
Lysestager
Lysestager skal anvendes med de medfølgende lysmanchetter. Skal der bruges ekstra rengøring for stearin ved returnering, vil der blive beregnet 10.- kr. pr. scene. De rengøres nemmest i kogende vand evt. tilsat sulfo/sæbe. Der må ikke anvendes skuremiddel, skuresvampe, knive eller lign. til at rengøre med.
Duge og servietter
Duge og servietter er renvaskede og rullet ved udlevering, og skal blot afleveres som de er, efter brug. Man er ikke erstatningspligtig for pletter som f.eks. rødvin, chokolade eller fedt etc. og duge og servitter skal ikke vaskes efter brug. Ved ødelagte duge dvs. brandmærker, iturivning etc. er man erstatningspligtig for varens fulde pris.
Ved reklamation på duge og servietter skal denne være rettet til os før ibrugtagning, da vi ellers ikke kan få den godkendt på vaskeriet.
Det anbefales at leje et par duge ekstra, for at have i reserve.
Er duge ikke taget i brug, eller foldet ud, tilbagebetales lejen naturligvis.
Lyskæder mm
Det er forbundet med livsfare og erstatningspligt at flytte på fatningerne, ligesom der heller ikke må ændres ved andre installationer på vores materiel.
Vi giver meget gerne råd og vejledning om vores produkter.
Modtag et gratis og uforpligtende tilbud
Udfyld dit navn og telefonnummer, og så ringer vi dig op hurtigst muligt, med et uforpligtende tilbud.